П`ятниця, 26 Квітня 2024, 04:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Каталог файлів | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Методичні рекомендації [1]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    Курманівська філія Недригайлівської СЗОШ І-ІІІ ступенів
    Головна » Файли » Все для вчителя » Методичні рекомендації

    Методичні рекомендації щодо ведення класних журналів 5-11-х класів
    [ Викачати з сервера (3.24 Mb) ] 04 Лютого 2015, 14:04

    Класний журнал — це один з основних нормативно-фінансових документів загальноосвітнього навчального закладу, ведення якого є важливим обов’язком кожного вчителя.

    Записи у класних журналах ведуться  українською мовою чорнилами (пастою) одного (синього) кольору. З іноземної  мови частково допускається поєднання записів українською та іноземною мовами.

    Якщо вчителем допущено помилку, зроблено неправильний запис, то він закреслюється, зверху чи поряд  робиться правильний запис, а внизу сторінки, на якій це зроблено, ставиться печатка закладу та підпис директора школи.

    Категорично забороняється використовувати для випавлення неправильного запису коректор.

    Персональна відповідальність за ведення  розділів журналу «Зміст», «Облік відвідування», «Облік проведення бесід, інструктажів, заходів  з безпеки життєдіяльності», «Зведений облік навчальних досягнень учнів», «Загальні відомості про учнів», «Зведена таблиця руху учнів класу та їх досягнень у навчанні», правильність  написання списків учнів на всіх сторінках журналу, назв предметів, учителів, які викладають відповідні навчальні предмети, покладається  на  класних керівників.

    Персональна відповідальність за правильність записів уроків, облік навчальних досягнень школярів покладається на вчителів-предметників.

    Персональна відповідальність за правильність назв предметів відповідно до робочого навчального плану, розбивки сторінок класного журналу, здійснення контролю за правильністю ведення та забезпечення зберігання його покладається на шкільних управлінців.

     Повну інформацію про кількість сторінок,  відведених на кожний навчальний предмет робочого навчального плану з урахуванням поділу класів на групи при вивченні окремих предметів та профільності навчання, класному керівнику перед заповненням журналу подає директор (заступник директора з навчально-виховної  роботи).

    Якщо при вивченні предмета «Технології»  учні паралельних класів об’єднуються у групи, в кожному класному журналі відводяться окремі  сторінки для запису уроків та обліку навчальних досягнень учнів кожної з груп цього класу, які  входять в об’єднану групу.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Класний журнал

    1. Назви предметів на  сторінках класних  журналів мають чітко відповідати їхній назві за робочим навчальним планом.

    2. У рядку 4 акуратно закреслюється непотрібний запис: якщо в навчальному закладі вивчається предмет «Світова література», закреслюється запис в дужках; якщо читається інтегрований курс «Література», закреслюється назва «Світова література».

    3. Для 5-го класу рядок 7 має бути доповнений словами такого змісту, записаними в дужках (Вступ до історії).

    4. У рядку 5 в дужках слід написати назву іноземної мови, яка вивчається.

    5. У рядку 6 для 5-го класу та в 6—11-х класах навчальних закладів із вивченням двох іноземних мов слід написати назву другої іноземної мови.

    6. Якщо при вивченні предметів Українська мова», «Іноземна мова», «Інформатика», «Технології», «Фізична культура» (10—11-й класи), «Захист Вітчизни» (10—11-й класи) клас ділиться на підгрупи, сторінки виставляються окремо для кожної з них. При цьому у стовпці «Назва розділу» навпроти предмета «Українська мова», «Інформатика» робиться додатковий поділ, як це зроблено, наприклад, за предметом «Іноземна мова». Якщо такого поділу немає, сторінки за предметами «Іноземна мова», «Технології», «Фізична культура» (10—11-й класи), «Захист Вітчизни» (10—11-й класи) проставляються навпроти І групи.

    7.  Якщо у 8—9-х класах за рахунок годин варіативної складової вивчається «Креслення»,  в журналі запис робиться не за рядком 30, а в одному з рядків «Варіативної складової».

    8. У стовпці «Назва розділу» за рядками «Варіативна складова» записуються назви курсів за вибором.

    9. Необхідні закреслення на сторінці обліку розбивки сторінок робляться акуратно під лінійку ручкою з чорною пастою.

    10. Сторінки за стовпцем «Сторінки» записуються так: 6—17; 92—97.

     

    Список учнів

    1. Список учнів на початок навчального року (прізвище та ім’я повністю без будь-яких скорочень) записується класним керівником у чіткій відповідності до алфавіту за першою, другою і т.д. буквами прізвища, у випадку їх  однаковості  — ім’я. За  умови однаковості прізвища та імені запис проводиться по батькові. При цьому треба мати на увазі, що кожен учень, який навчається індивідуально (крім школярів, індивідуальне навчання яких організоване з причини кількості учнів менше 5-ти), заноситься в списки учнів класу, до якого відповідно до наказу по школі вони закріплені.

    2. Якщо учень прибув у клас упродовж навчального року, він записується в кінці списку (так буде записуватися у всіх списках до кінця навчального року).

    3. Якщо учень вибув із  класу (перейшов на навчання до іншого навчального закладу чи паралельного класу цієї ж школи, переїхав разом із батьками на нове місце проживання), навпроти його прізвища в усіх списках класного журналу, починаючи з дня вибуття, робиться запис «вибув» («вибула»). На наступних сторінках класного журналу цей учень у список не записується. Якщо цей учень знову прибув у цей клас, він записується в кінці списку.

    4. Класний керівник щодня відмічає кількість  уроків, пропущених учнями.

    5. Відсутність учня (учениці) записується  у вигляді дробу, чисельник якого вказує на причину відсутності (н — відсутність, хв. — відсутність через хворобу), знаменник — на кількість  пропущених уроків. Відсутність учня (учениці)  через хворобу має підтверджуватися відповідною медичною довідкою. Відсутність учнів, для  яких організоване індивідуальне навчання, у класному журналі не фіксується. На цій сторінці навпроти такого  учня один раз слід записати «Індивідуальне навчання. Наказ  № від «__» ____  р.» Якщо з учнем, який знаходиться в лікувальному закладі, організовано  індивідуальне навчання, він має надати класному керівнику довідку з навчальними досягненнями. Оцінки можуть бути занесені до класного журналу в тему, якщо ж учень був відсутній протягом вивчення цілої теми  в колонку «Тематична» робиться запис «н/а» або може бути виставлена оцінка з довідки (при цьому довідка зберігається в класному журналі). У класному журналі проводиться облік відсутності учня через  хворобу: хв./…

    6. Обліку відвідування підлягають уроки  предметів інваріантної складової робочого  навчального плану та  курси за  вибором. Облік пропусків індивідуальних занять, факультативів на цій сторінці класного журналу не ведеться.

    7.  Пропущений учнем день вважається тоді, коли він не  був на  всіх уроках інваріантної складової, курсів за вибором, які проводилися у цей день.

    8. Не пізніше, як через три дні після завершення навчальних занять класний керівник підбиває підсумки пропусків учнів за семестри й за рік, результати записує в класному журналі так, як подано у зразку.

     

    Облік навчальних досягнень учнів

    1. Назва предмета у відповідності до назви в робочому навчальному плані, яка має співпадати з  назвою за  навчальною програмою, записується з великої літери. При цьому не допускаються будь-які скорочення.

    2. Дата проведення уроку записується дробом, чисельник якого відповідає даті дня, знаменник — місяцю ( 03/09, 23/12, січень — 01, ..., грудень — 12). Дата проведення уроку має відповідати даті календарного планування. У разі будь-яких змін першочергово вносяться зміни до календарного планування.

    3. Відсутність учня на уроці позначається тільки буквою н. Відмітки для учнів, які навчаються індивідуально, на предметних сторінках не проводяться.

    4. Обов’язковому оцінюванню підлягають навчальні досягнення учнів із  предметів інваріантної складової, варіативної — курси за вибором (за умови профільності навчання; в  інших випадках за  рішенням педагогічної ради) складових робочого навчального плану. Навчальні досягнення учня, який навчається індивідуально, заносяться до окремого журналу.

    5. Усі записи з 5-го по 11-й класи щодо оцінювання різних видів діяльності та контролю роблять у формі називного відмінка (Зошит, Практична робота, І семестр, ІІ семестр, Річна, ДПА тощо).

    6. Оцінка за контрольну, лабораторну, практичну роботу тощо, яка проводилася впродовж цілого уроку,  виставляється  не пізніше ніж на 2-й урок з дня її виконання.

    7. У разі відсутності учня на контрольній чи іншого виду письмовій роботі ставиться «н», ніякі додаткові письмові роботи з ним не проводяться.

    8. У колонках Діалог, Аудіювання, Усний твір, Усний переказ, Читання вголос тощо, відведених без дати на початку кожного семестру, записуються результати відповідних оцінювань (запис проводиться згідно з вимогами навчальних програм для окремих класів). Бали за ці види перевірок виставляються протягом семестру.

    9. Запис про результати перевірки вивчення учнями творів напам’ять проводиться у колонці без дати під написом «Напам’ять», що відводиться після дати проведення уроку, на якому цей твір було задано вивчити.

    10. Бали за ведення зошитів виставляються наприкінці кожного місяця після дати проведення останнього уроку в ньому.

    11. Контрольні роботи з навчальних предметів за текстами адміністрації мають проводитися відповідно до  затверджених на початку семестрів графіків, під час інспектування загальноосвітнього навчального закладу в терміни перевірки. Фіксуються вони в журналі під датою фактичного дня проведення з наступним коригуванням календарно-тематичного плану. Результати цих робіт враховуються під час виставлення балів за семестр, але вони не є визначальними.

    12. Тематичний бал виставляється після опрацювання програмової теми. При виставленні «Тематичної» враховуються всі види навчальної діяльності (поточні оцінки, оцінки за окремі види робіт (практичні, лабораторні, контрольні тощо), що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми). При цьому проведення окремого уроку тематичного оцінювання не передбачається. Тематична оцінка не підлягає коригуванню.

    13. Учням, які були відсутні на уроках протягом вивчення теми, не  виконали вимоги навчальної програми, у колонку з надписом «Тематична» виставляється «н/а».

    14. Семестровий бал виставляється на основі результатів тематичних та всіх обов’язкових видів оцінювань (з окремих предметів), результатів адміністративних перевірок за цей період. Окрема підсумкова робота (семестрова) не проводиться.

    15. З  5-го  по  11-й  класи з  усіх предметів (курсів за вибором), з яких проводиться бальне оцінювання учнів, після виставлення семестрових оцінок обов’язково відводиться одна колонка під назвою «Скоригована». Учні (їхні батьки),  які не згодні з результатами семестрового оцінювання або з певних причин не були атестовані, у триденний термін після виставлення та оголошення семестрового балу мають право звернутися із заявою до керівника закладу про проведення відповідного оцінювання. Коригування семестрового балу проводиться не пізніше 5 днів після подання заяви. Скоригована семестрова оцінка за І семестр виставляється до початку ІІ семестру, за підсумками ІІ семестру — не пізніше 10 червня поточного навчального року.

    16. Річне оцінювання здійснюється на основі семестрових балів. Перевага надається результатам другого семестру. Річні оцінки виставляються не раніше, ніж через 3 дні після виставлення семестрових і не пізніше, ніж за 5 днів до закінчення навчального року (при коригуванні семестрового балу за ІІ семестр цей термін може бути подовжений, але не пізніше 10 червня поточного навчального року).

    17. Для учнів, які навчаються індивідуально, на предметні сторінки переносяться лише семестрові та річні бали.

    18. Річний бал є одночасно підсумковим і виставляється у колонку «Річна».

    19. Учням, які за станом здоров’я зараховані до спеціальної групи з фізичної культури, при виставленні тематичних, семестрових та річних оцінок робиться запис «зарах.».

    20.  Учням, які звільнені від занять із фізичної культури, трудового навчання, навчального предмета «Захист Вітчизни», при виставленні тематичних, семестрових та річних балів робиться запис «зв.».

    21. Учням, які за станом здоров’я звільнені від державної підсумкової атестації, при виставленні ДПА робиться запис «зв.».

               

    Права сторона

    1. Прізвище, ім’я та по батькові вчителя записується повністю без будь-яких скорочень.

    2.  Журнал заповнюється вчителем у день проведення уроку. Дати, проставлені на розвороті ліворуч, повинні чітко відповідати датам, виставленим праворуч.

    3. Нумерація уроків із першого до останнього (у кінці навчального року) проводиться відповідно до схваленого дирекцією календарно-тематичного планування.

    4. У графі «Зміст уроку»  відповідно до календарного планування записується повністю його тема. Запис тем уроків з усіх предметів проводиться тільки українською мовою. З іноземної мови допускається застосовувати тільки окремі записи на іноземній мові.

    5. Запис тем практичних, лабораторних робіт записується після запису виду роботи. При цьому не допускається заміна слів назви окремих величин їхніми позначеннями у науці (приміром, фокусна відстань — F). Наприклад. Лабораторна робота № 11 Визначення фокусної відстані та оптичної сили збиральної лінзи.

    6. Теми уроків повторення, узагальнення та систематизації матеріалу записуються так, як зазначено в навчальній програмі.

    7. У разі проведення здвоєних уроків (у тому числі семінарських занять) дата і тема кожного уроку (семінару) записується окремо (навіть якщо вони ідентичні).

    8. Під час проведення директорських чи інших управлінських перевірок у колонці «Зміст уроку» робиться запис: Контрольна робота за завданнями дирекції закладу; Диктант за завданням відділу освіти.

    9. Навчальні екскурсії з окремих предметів, передбачені програмами (календарно-тематичними планами), обліковуються на сторінках журналу, відведених на відповідний предмет, оцінюватися згідно з критеріями оцінювання, якщо це передбачено програмою.

    10. Запис тем та дат проведення уроків наперед категорично забороняється.

    11. Завдання додому записується в основному відповідно до запланованого поурочним планом,  має чітко вказувати на зміст (параграф, пункт параграфу, конспект, сторінку тощо) (та спосіб виконання (прочитати, вивчити напам’ять (правило, вірш тощо), скласти план, розв’язати, виконати вправу, підготувати розповідь, дати відповіді на запитання, дібрати прислів’я, підготувати повідомлення (реферат), повторити, провести дослід, виготовити прилад, провести спостереження, нанести на контурну карту, скласти діаграму, заповнити таблицю, зробити висновки тощо). Практичні завдання (розв’язання задач, прикладів, виконання вправ тощо) бажано задавати диференційовано.

    12. Запис тем, дат проведення уроків, виставлення оцінок під час заміни уроків проводиться вчителем, який заміняє. При цьому після запису змісту домашнього завдання вчитель, який заміняє урок, робить запис такого змісту: Заміна. Прізвище, ініціали. Підпис.

     

    Облік навчальних досягнень учнів (курси за вибором)

     

    Облік курсів за вибором проводиться на вільних сторінках «Облік навчальних досягнень учнів» класного журналу. У  лінійці «Назва предмета» записується назва курсу за вибором, в дужках (курс за вибором), наприклад: Ділове мовлення (курс за вибором). Облік відвідування учнями курсів за вибором проводиться так само, як і предметів інваріантної складової, тобто відсутність учня позначається буквою «н». Оцінювання учнів здійснюється на основі рішення педагогічної ради відповідно до затверджених критеріїв.

    Ліва сторона

    ФАКУЛЬТАТИВНІ ТА ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ І КОНСУЛЬТАЦІЇ

    Облік індивідуальних та  групових занять, факультативів має проводитися в  окремих журналах.  Але з урахуванням того, що такі журнали в закладі відсутні, за рішенням педагогічної ради, засідання якої проводиться на початку навчального року, наказом директора школи, такий облік може проводитися на вільних сторінках «Облік навчальних досягнень учнів»

    класного журналу.

    Факультативи

    Факультативи можуть записуватися у класному журналі лише в тому випадку, коли в нього зараховано учнів лише одного класу.

    Для  проведення обліку факультативних занять класний керівник відводить окремі сторінки та  записує учнів, список яких за поданням учителя, котрий буде вести факультатив, затверджує директор (мінімальна наповнюваність груп при проведенні факультативних занять у загальноосвітніх навчальних

    закладах міської місцевості становить 8 учнів, сільської — 4 учні).

    Ліва сторона

    1. Облік відсутності учня на занятті факультативу позначається буквою «н».

    2. Рішення про оцінювання учнів із факультативу, відповідно до затверджених критеріїв приймається педагогічною радою і затверджується наказом керівника загальноосвітнього навчального закладу.

    Права сторона

     

    Облік проведення бесід, інструктажів, заходів із безпеки життєдіяльності

    Реєстрація вступного інструктажу

    Ліва сторона і Права сторона

    1. Вступний інструктаж для учнів 5—11-х класів записується один раз, в основному на початку навчального року за єдиною програмою для різних вікових категорій школярів, затвердженою директором школи.

    2. Дата проведення інструктажу ставиться відповідно до дати його проведення з кожним учнем. Не може стояти дата проведення інструктажу в день відсутності учня в школі. Якщо учень прибув у навчальний заклад посеред року, то він записується в кінці списку, в журналі робляться відповідні відмітки щодо проведення з ним вступного інструктажу.

    3. Прізвище, ім’я та по батькові особи, яка проводила інструктаж, записується повністю без будь-яких скорочень навпроти кожного прізвища, імені та по батькові особи, яку інструктують (записується також без будь-яких скорочень).

    4. Підпис особи, яка проводила інструктаж, проводиться навпроти кожного прізвища, імені та по батькові особи, яку інструктують.

    5. Особа, яку інструктують, ставить навпроти свого прізвища підпис. Для учнів, яким на початок проведення інструктажу виповнилося 14 років, цей підпис є обов’язковим.

     

    Облік проведення бесід, інструктажів,

    заходів із безпеки життєдіяльності

    Ліва сторона

    1. Зміст кожної проведеної бесіди фіксується в окремій лінійці.

    2. Фіксуються бесіди із таких правил: дорожнього руху, протипожежної безпеки, поводження під час стихійних лих, поведінки на льоду, поведінки на воді, поведінки під час ожеледиці, у надзвичайних ситуаціях, щодо безпеки в побуті, небезпеки отруєнь (грибами, ягодами, алкоголем, нікотином, неякісними продуктами, генно-модифікованими організмами тощо), профілактики захворювань тощо.

    3. Тематика проведення бесід розробляються класним керівником, включаються до плану виховної роботи класу, перевіряється заступником директора школи з виховної роботи, затверджується  директором. До проведення бесід можуть залучаютися медичні працівники, практичні психологи, працівники ДПС, пожежної безпеки тощо.

     

    Зведений облік досягнень учнів у навчанні

    1. Класний керівник переносить виставлені бали зі сторінок предметів за І, ІІ семестри, за рік, державну підсумкову атестацію, навчальну практику на сторінку «Зведений облік…»

    2. Перенесення оцінок за семестри проводиться не раніше трьох днів з дня оголошення учням семестрових балів (час на написання учнями, їхніми батьками (особами, які їх замінюють) заяв на коригування). Для учнів, які звернулися із заявами на таке коригування, бали виставляються після наявності відповідного запису у колонці «Скоригована».

    3. Назви предметів записуються відповідно до їхніх назв на сторінках «Обліку навчальних досягнень учнів».

    4. Середній бал документа про освіту визначається за предметами інваріантної складової додатків до документів про освіту (за курс основної та старшої шкіл входять окремі предмети, які вивчалися, відповідно, у 6—8-х, 10-х класах), результатів державної підсумкової атестації та записується у стовпці «Середній бал» .

    5. У колонках «Варіативна складова» записуються курси за вибором, факультативні заняття.

    6. Запис про рішення педагогічної ради робиться таким чином: Переведено до наступного класу (ухвала (рішення) № _ від _________, протокол № _); Переведено до наступного класу, нагороджено Похвальним листом (рішення…); Випущено зі школи (рішення…); Випущено зі школи, видано свідоцтво з відзнакою (рішення…); Випущено зі школи, видано атестат особливого зразка, нагороджено Золотою (Срібною) медаллю, нагороджено Похвальною Грамотою за особливі успіхи у вивченні _______, (рішення…); Призначено повторну державну підсумкову атестацію з  ______, (рішення…), після успішного проведення її проводиться один із попередніх записів, який відповідає рішенню педагогічної ради; Дано завдання на літо з ______ за індивідуальною програмою (ухвала (рішення) № _ від _____, протокол № _) (не пізніше 5 вересня робиться повторний запис про рішення педагогічної ради).

     

    Загальні відомості про учнів класу

     

    1. Номер особової справи записується через дріб, чисельник якого велика буква, знаменник — номер запису учня в алфавітній книзі.

    2. На основі записів свідоцтва про народження:

    1) прізвище, ім’я та по батькові учня записується відповідно в кожній лінійці без будь-яких скорочень.

    2) дата народження учня записується так: число, словом місяць, рік народження.

    3) прізвище, ім’я та по батькові батьків (опікунів) записується повністю без будь-яких скорочень (у першій лінійці прізвище, у другій — ім’я та по батькові). Не проводиться запис про них у таких випадках:

    якщо позбавлений батьківських прав; батька дитини, мати якої має статус матері одиначки; якщо батьки померли.

    3. Місце роботи батьків записується в точній відповідності до назви підприємства, установи, організації без вказівки займаної посади, професії тощо. Якщо особа працює в приватному підприємстві, то записується його назва (наприклад, «Приватне підприємство «Левеня»); якщо вона займається підприємницькою трудовою діяльністю, то робиться запис «Приватний підприємець». Відомості про правильність назв підприємств класному керівнику має надати шкільна адміністрація. Ніякі записи про роботу батьків в домашньому господарстві у цьому стовпці не робляться.

    4. Домашня адреса записується за місцем прописки дитини хоча б до одного з батьків.

    5. Зміни в обліковому складі учнів у журналі (вибуття — перехід до іншого навчального закладу, переїзд на нове місце проживання, перехід у паралельний клас) фіксує тільки класний керівник після наказу по школі, проведення відповідних записів в Алфавітній книзі запису учнів. Дата й номер наказу вносяться також до журналу на той рядок порядкового номера, де зафіксоване прізвище учня (вибув (вибула) з _ р., наказ № _від ___). Вказівка куди вибув (вибула) записується у відповідності до запису в наказі про вибуття.

    6. Якщо учень (учениця) прибули до навчального закладу посеред навчального року, то він (вона) записуються в кінці списку після проведення відповідних записів у алфавітній книзі. При цьому в особовій справі проводиться запис: Прибув(ла) з «__» ________ (наказ № __ від «__» _______ 20__) (класним журналом не передбачено проведення такого запису).   

    Зведена таблиця руху учнів класу

    Таблиця заповнюється у кінці І та ІІ семестрів (після проведення корекції навчальних досягнень окремих учнів), у кінці навчального року (визначено структурою чи наказом, який визначив зміни в структурі) на основі записів, проведених у розділі «Загальні відомості про учнів».

     

    Зауваження до ведення класного журналу

     

    1. Записи на цій сторінці можуть робити директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, особи, які мають право інспектувати загальноосвітні навчальні заклади. Враховуючи те, що всі записи з перевірки стану ведення класних журналів шкільні управлінці мають вести у «Книзі записів наслідків внутрішньошкільного контролю та керівництва», особи, що проводять інспектування — у відповідних інформаціях, довідках та «Контрольно-візитаційній книзі». Записи найбільш суттєвих зауважень та  пропозицій у  класному журналі мають формулюватися лаконічно.

    2. У першому стовпці запис проводиться так: 11.09; 05.02.

    3. У стовпці «Зауваження та пропозиції осіб, що перевіряють» коротко записуються суттєві зауваження та пропозиції. При цьому вони мають бути адресними. Наприклад,

    Фізика, учитель________ . Кількість оцінок не співмірна з кількістю уроків.

    Всесвітня історія, учитель________. Не проводиться поточний облік навчальних досягнень учнів.

    Хімія, учитель________ . Виставити тематичний бал всім учням за тему «______», 20. 11 (дата вказує термін виконання).

    Учителі________. Не своєчасно виставляються бали (за контрольні, лабораторні, ведення зошитів тощо).

    Музика, учитель________ . Не ведеться облік відсутності учнів на уроці.

    Фізична культура, учитель________ . Несвоєчасно записуються уроки.

    Природознавство, учитель________ . Неправильно записується зміст домашніх завдань.

    Зведений облік відвідування не відповідає обліку на сторінках _____ предмета «Українська мова», учитель________ .

    Світова література, учитель________. Необґрунтовано виставлено тематичний бал.

    Класним керівником ________ несвоєчасно записується список учнів (с. __) тощо.

    4. Із  зауваженнями до  ведення журналу обов’язково ознайомлюються вчителі та вживаються заходи щодо виправлення наявних помилок, недопущення їх  у  майбутньому. Контроль за виконанням зауважень покладається на директора та заступника директора з навчально-виховної роботи.

    5. У стовпці «Відмітки про виконання» за потреби директор чи заступник директора з навчально-виховної роботи робить запис такого змісту 15.09, виконано, підпис.

    Категорія: Методичні рекомендації | Додав: Юля
    Переглядів: 5259 | Завантажень: 315 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Безкоштовний хостинг uCozCopyright MyCorp © 2024