Домашнє завдання для учнів 1-4 класів
Предмет
|
1 клас
|
3 клас
|
4 клас
|
Читання/письмо
|
Закріплення звука [ґ], вивчення букви Ґ. Читати, с. 116-121.
Списування з друкованого тексту та написання великої букви Ґ.
Списування з друкованого тексту та написання рядкової букви Ґ.
Повторення алфавіту.
|
Прочитати п’єсу - казку в особах Лесі Мовчун «Горіхові принцеси».
Дати відповіді на запитання «Повтори і пригадай ».
Читати вірші: П. Тичина «Пастелі», В. Сосюра «Спокоєм повиті…», Н. Забіла «Зірочки», Марійка Підгірянка «Вечір іде», М. Вороний «Ущухла буря…».
|
Прочитати оповідання Т.Шевченка «Про себе» (виразне читання)
Вивчити напам’ять вірш «Реве та стогне Дніпр широкий….»
Вивчити напам’ять вірш «Вітер віє-повіває…»
Читати вірші І.Франка «Дивувалася зима…», «Дрімають села».
|
Українська мова
|
|
Повторити частини мови (Іменник, прикметник, дієслово).
Вивчити правила, с. 101, 104, 107.
|
Повторити частини мови (іменник, прикметник, числівник); підручник, §1-2
Опрацювати §3; вивчити правило, с. 19.
|
Математика
|
Розв’язування прикладів. Підручник, с. 72-73
Повторити таблицю додавання і віднімання числа 7.
Вивчити таблицю додавання і віднімання числа 8.
Каліграфічне написання цифри 8.
Каліграфічне написання цифр від 1 до 10.
Повторення таблиці додавання і віднімання чисел 7 та 8.
|
Письмове додавання двоцифрових чисел.
Письмове віднімання двоцифрових чисел.
Вивчити правила, с. 92, 95, 96, 98.
|
Повторити правила з розділу »Площа фігури», с.96-98
Опрацювати матеріал на с.104-105 (вивчити правила, виконати приклади)
|
Природознавство
|
|
Прочитати с.90-94; розглянути схему (підручник, с.92).; відповісти на запитання, с.91,94.
|
Опрацювати матеріал підручника, с.93-107
|
Основи здоров’я
|
|
Опрацювати матеріал підручника, с. 75 – 84.
|
Прочитати матеріал підручника, с.86-94
|
Я у світі
|
|
Читати матеріал підручника, с.80-91.
|
Опрацювати матеріал підручника, с.91-97
|
Англійська мова
|
|
Зовнішність казкового героя. Вправа 5, с.61.
Зовнішність батьків. Вправа 5, с.65.
|
Тварини та місця їх проживання. Вправа 5, с.59. Вправа 5, с.62.
|
Домашнє завдання для учнів 5-8 класів
Предмет
|
5 клас
|
6 клас
|
8 клас
|
Укр. мова
|
Опрацювати §§ 30-32; вивчити правила. Виконати вправи 241, 243, 249.
|
Опрацювати §§ 40, 43. Виконати завдання для самоконтролю: вправи 353, 354 (у робочих зошитах). Повторити вивчене з теми «Іменник».
|
Опрацювати § §21, 22, вивчити правила.
|
Укр. літ-ра
|
Прочитати О. Олесь «Ярослав Мудрий» с.166-168.
Виконати письмово завдання 11, с.169
Прочитати драму-казку О.Олеся «Кирило Кожум’яка» с.170-192.
Опрацювати с. 192-193.
У зошиті виписати терміни ремарки, діалог, монолог, гіпербола.
Прочитати. О. Олесь «Княжа Україна» (повністю)
|
Прочитати повість Оксани Іваненко «Друкар книжок небачених», с.86-110.
Емма Андієвська. «Казка про яян», «Говорюща риба», с. 111-120. Виразне читання творів, відповіді на запитання.
|
Прочитати поему Лесі Українки «Давня казка», с.148-166. Вивчити напам’ять уривок із поеми від слів «Трудно навіть розказати…» до слів «Він у нас одважний лицар, врешті, він знайомий пана», с.161-162.
|
Англійська
мова
|
Я та моя сім’я. Продукти харчування. Вправа 3, с.96. Вправа 1, с.99.
|
Улюблені страви. Традиції харчування. Вправа 3(а), с.102. Вправи 5, 6, с.104.
|
Музичні стилі. Вправи 5, 9; с. 94-95
|
Рос. мова
|
|
|
§§41-44; виконати вправи 320, 322, 328, 338.
|
Заруб. літ-ра
|
Елеонор Портер "Полліанна".
Уміти розповідати про письменницю, виразно читати, переказувати, висловлювати свої думки. Прочитати самостійно всі розділи.
|
Джек Лондон "Жага до життя".
Уміти розповідати про письменника, виразно читати, переказувати, виділяти головне та деталі. Опрацювати питання «Ви потрапили в екстремальну ситуацію. Що робити?». Характеризувати героїв, дати відповіді на запитання підручника.
|
Французький героїчний епос. "Пісня про Роланда". Опрацювати статтю підручника про французький героїчний епос.
Виразно читати поезію, дати відповіді на запитання підручника.
|
Біологія
|
|
Опрацювати §30-32. Вивчити основні поняття.
|
Прочитати §§33-36, вивчити терміни та поняття. Підготувати повідомлення про різноманітності кісткових риб.
|
Математика
|
Опрацювати §§25-26; розв’язування задач, с.211.
|
Модуль числа. Розв’язування вправ. Порівняння раціональних чисел, §24.
|
|
Алгебра
|
|
|
Прочитати §§15,16; виконати №№ 523, 525, 530, 544, 546, 548.
|
Геометрія
|
|
|
Опрацювати §7, с.41. виконати завдання 7, №1,2,3.
|
Історія
|
Читати §§16-17.
Намалювати ілюстрації до §16.
Виписати прислів’я та приказки про школу, освіту та науку.
|
Опрацювати §§ 30-34, намалювати ілюстрації, написати твір – роздум «Що я думаю про виховання в Спарті».
|
Опрацювати §§19-21. Закінчити таблицю «Національно-визвольна війна».
Опрацювати §§ 22-24, скласти тези.
|
Географія
(природознавство)
|
Прочитати §§28, 29, 30. Заповнити відповідні сторінки в зошиті.
|
Прочитати § 34 «Атмосферний тиск», § 35 «Вітер. Місцеві вітри», с. 120-127
Скласти кросворд на 10 слів за змістом § 34-35.
|
Прочитати § 33 «Степ», с.190-195
Скласти кросворд на 15 слів за змістом § 33
|
Фізика
|
|
|
Опрацювати §28.
|
Хімія
|
|
|
Прочитати §§19-21; вивчити поняття.
|
Домашнє завдання для учнів 9, 11 класів
Предмет
|
9 клас
|
11 клас
|
Укр. мова
|
Опрацювати §§22-24, вивчити правила. Накреслити опорну таблицю-шпаргалку «Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні».
|
Складне речення, довідник §§146-152. Повторити стилі мовлення, §158. Виконати тестові завдання у форматі ЗНО (А.Авраменко, ч.ІІ)
|
Укр. літ-ра
|
Прочитати за підручником с.170-188. Вивчити один із віршів (на вибір) поетів-романтиків: П.Гулака-Артемовського, Є.Гребінки, М.Петренка, В.Забіли (хрестоматія, с.201-209). Знати зміст оповідання М.Гоголя «Вечір проти Івана Купала» (хрестоматія, с.213-222).
|
Прочитати роман І.Багряного «Тигролови»; підручник, с. 268-279.
Знати зміст кіноповісті О.Довженка «Україна в огні» та повісті «Зачарована Десна». Вивчити уривок напам’ять (на вибір).
Виконати завдання літературного диктанту за прочитаними творами (підготовка до ЗНО)
|
Англійська
мова
|
Телебачення та радіо. Вправа 4(b), с.117. Вправа 4(f), с.118 (доповнити та драматизувати діалог).
|
З історії Канади. Українська діаспора. Написати доповідь, с.142.
Австралія. Освіта Австралії. Зробити дослідження “Students Exchauge Opportunities for Ukrainians”, с.162.
|
Рос. мова
|
§§41- 42.; виконати вправи 282, 283, 288, 289.
|
|
Заруб.літ-ра
|
Адам Міцкевич, поема "Дзяди", "Кримські сонети" ("Буря", "Бахчисарай", Гробниця Потоцької", "Пілігрім"). Розповідати про письменника, скласти 5 запитань для взаємоперевірки. Виразно читати сонети, аналізувати; один сонет (на вибір) вивчити напам’ять.
|
Альбер Камю "Чума". Розповідати про життєвий шлях А. Камю. Підготувати повідомлення про історію створення роману, знати зміст роману, виписати цитати до характеристики героїв, висловлювати власну думку; підготуватися до написання твору за романом.
|
Біологія
|
Прочитати §66-68 , скласти таблицю «Значення гормонів».
|
Прочитати §§29-30; вивчити основні поняття; розв’язати задачу на правило екологічної піраміди.
|
Правознавство
|
Опрацювати теми 13,14. Вивчити поняття.
|
|
Алгебра
|
Розв’язування системних рівнянь із двома змінними. §§6.2, 6.3, с.140. виконати №№303,304,305.
|
Опрацювати §25, с.360. виконати №№1,2,3,4, с.371.
|
Геометрія
|
Прочитати §§18, 19.виконати завдання №№ 1,2,3, с.137.
|
Опрацювати §19, с.163; виконати завдання 16. С.171 - №№1,2,3,4.
|
Хімія
|
Повторити §§19-21; виконати завдання 3, с.155.
|
Прочитати §23, опрацювати таблицю 14, с.124.
|
Географія
|
1) Прочитати § 22 «Галузева і територіальна структура хімічної промисловості», с. 112-115; дати письмову відповідь на запитання, с. 116.
2) Прочитати § 23 «Структура і перспективи розвитку лісової промисловості», с. 116-120.
Скласти кросворд на 15 слів за змістом § 22-23
|
|
Фізика
|
Опрацювати параграф 24,25,26; ст. 111 № 184, 185.
|
Опрацювати параграф 48, повторити 45,46,47,49; с. 190 № 1, 2
|
Інформатика
|
|
Розділ 3: п.3.1 - п. 3.5
|
Історія
|
Опрацювати § 26-31. Скласти тези до параграфів.
|
Опрацювати тему 16-17, с.137-140; скласти розгорнутий план відповіді на запитання «Культура України в період «відлиги»; повторити поняття. Скласти 5 тестових запитань.
|
|